Reklam Görseli
Reklam Görseli

Haber Ulus

SANKO Enerji’nin Yeni Genel Müdürü Alper Çelebi Oldu

SANKO Enerji, yönetim yapısını güçlendirmek amacıyla önemli bir atama gerçekleştirdi.

SANKO Enerji’nin Yeni Genel Müdürü Alper Çelebi Oldu
Ali Rıza EROĞLU( info@haberulus.com.tr )
31 Mart 2026 - 17:45

SANKO Enerji, yönetim yapısını güçlendirmek amacıyla önemli bir atama gerçekleştirdi. Şirket, enerji sektöründe geniş bir yönetsel ve uluslararası deneyime sahip olan Alper Çelebi’yi Genel Müdürlük görevine getirdi.

Alper Çelebi, yeni görevinde SANKO Enerji Yönetim Kurulu’na doğrudan raporlama yapacak. Çelebi, enerji altyapıları, elektrik dağıtım sistemleri, dijital enerji çözümleri ve yenilenebilir enerji alanlarında edindiği kapsamlı tecrübeyle tanınıyor. Kariyeri boyunca uluslararası şirketlerde üst düzey görevler üstlenen Çelebi, Türkiye’nin yanı sıra Orta Doğu ve Asya’da enerji teknolojileri, operasyonel dönüşüm ve yeni pazarlara açılma süreçlerine liderlik etti.

İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği Bölümü’nden lisans ve yüksek lisans derecelerine sahip olan Çelebi, doktora çalışmalarını da aynı alanda tamamladı.

SANKO Enerji, yeni dönemde sürdürülebilirlik ve yenilenebilir enerji yatırımlarını odağına alarak büyümesini sürdürmeyi hedefliyor. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

EN ÇOK KAZANANLAR
    EN ÇOK KAYBEDENLER
      EN ÇOK İŞLEM GÖRENLER
        BUGÜN 1000TL NE OLDU?
        • -

          BORSA

        • -

          DOLAR

        • -

          EURO

        • -

          ALTIN

        Copyright © 2025 | Bu Site Kocaeli Dijital Tarafından Hazırlanmıştır.